TOP READERS

Friday, October 28, 2011

AS I EXPECTED


okay hari ni hari yang sangat mendung buat aku . dah lah demam tiba tiba . nak taknak telan jelah actifast 3 biji . okay dah ini bukan tulisan rintihan kasih haha

terus kepada titik . 28 haribulan seperti yang digembar gemburkan oleh ramai pihak result exam untuk semester 1 2011/2012 telah pun keluar . even banyak spekulasi kata keluar hari khamis so butang reload chrome sangat laris eh pada masa ni . haha . last2 aku tak payah nak kabut sangat tekan refresh portal benda alah tu . dan dan aku buka pagi tadi dah terus dapat check dah .


Alhamdulillah syukur nikmat kepada tuhan yg memberi rahmat ( nyanyi sikit ) . haha rileks dulu . tak habis cakap lagi . nak cerita sikit alhamdulillah aku kali ni bukan berita yang gembira . tapi yelah apa apa pun kena lah juga kata alhamdulillah kan . sebab itu yang terbaik allah bagi kat kita . kan kan kan .


yeah as i expexted . macam status aku pagi tadi . result aku kali ni macam seolah olah dijangka . berbaloi dengan usaha aku kan . actually markah aku hilang banyak kat dua subjek ni sebab subject2 tu perlukan hafazan surah yang panjang berjela jela . haa aku bukan mat tahfiz yang rajin nak menghafal surah2 ni kan . even aku dah try usaha mengahafal sejak bulan puasa hari tu . tapi tulah kan dah maksiat and lagho banyak depan mata ni . tak boleh nak buat ape lah .
terima kasih semua yang mengucapkan tahniah .



officially nak cakap kat sini yang aku kena repeat dua subject so start malam ni dah kena start packing barang nak masuk uia balik . tapi bagus lah juga kan . menikmati detik2 terindah aku kat nilai sebelum nanti semua pindah dekat PJ .haha . tapi aku still confuse bila start sem sebenarnya . ahad ni ke atau 1 november nanti . ahh so tunggu jelah member mcm mana nanti . okay entry mengarut daripada muqsit dah habis . selamat malam .

1 comment:

  1. Ape-apepon, kau dah buat yang terbaik kan .
    Okay, Semoga berjaya muqsit ..

    ReplyDelete