TOP READERS

Monday, October 24, 2011

the awesomeness



Sesungguhnya aku mulakan dengan tiupan dan hembusan bismillah

okay sekarang pukul 2.15 am , tibatiba ada seorang kawan remind aku balik suruh update blog yang memang tak ramai pengunjung ni haha . yeah aku sedar akan kebenaran itu . memang lama aku pendam nak nak update tapi tu ah tak tau pasal apa lagi nak tulis. aku ni bukan jenis yang nak jadikan blog ni macam diary lah bagai (sikit sikit tu boleh lah kan haha) . okay sebagai penghargaan atas bimbingan dan galakan dan sokongan dan kegigihan beliau terhadap aku agar aku menulis balik dekat blog ini.malam ini aku nak buat entry lah sikit pasal dia .

okay actually nama kawan aku ni ialah ahmad naim . umur dia sebaya dengan aku tapi dia awal sikit lah dari 17 july and aku 19 july . thats why aku kecik jah . dia ni orang pahang . apa yang sama tentang kitorang adalah kitorang merupakan student UIA . ha terbaik tak . tetapi dia ni budak engineering and aku budak (fikrilah sendiri mau ingat ) . kitorang share minat yang sama iaitu blogging menulis entry yang syok sendiri haha
( aku jelah ) . tapi blog dia memang follower lagi ramai dari aku aku sebab dia rajin update menulis aktiviti harian beliau so memang ramai lah awek nak follow and nak tahu perkembangan terkini ahmad naim ni . haa retis sungguh tak? haha. untunglah kan .


(peh kacak tak kacak lah kan macam mamat kpop pun ada .
kompem cair awek2 nursing UIA nanti bila baca blog aku nih)

but why aku pilih tajuk the awesomeness ni? hebat sangat ke ahmad naim ni kan? yeah ofcourse lah hebat , kalau tak hebat buat apa aku nak tulis tajuk yang awesome2 pula kan . apa yang hebat sangat tentang beliau ni adalah beliau hebat memasak . itu je . sebab aku kagum sangat dia pandai memasak sampai sanggup buat entry pasal dia ni haha . so korang mintalah ahmad naim ni masak apa2 jenis masakan and for sure mostly dia tahu nak masak benda tu. kalau aku pandai masak nasi goreng dengan ayam masak kicap (nasib baiklah UIA tak kasi student dia masuk Masterchef Malaysia) . hm ahmad naim ni apetah lagi , ayam gorem ala thai , nasi ayam hainan ( baru je dia buat hari jumaat hari tu) and banyak lagi .. bagi aku lah kan , terlalu hebat untuk beliau pada umur2 remaja seperti ni untuk pandai memasak dan menjadi mamat dapur suri rumah sepenuh masa (anak dara pun takde yang macam ni) ketika cuti semester . yeah no wonder lah dah hari hari duduk dapur , perut dia agak buncit sedikit tetapi its okay ia langsung tak menjejaskan six pack dia ( dia kata dia tough haha) . seharusnya ahmad naim ni memang jadi rebutan makcik2 janda ataupun yang still bersuami tu untuk buat calon menantu mereka . mana taknya kan kalau dah dapat menantu lelaki macam beliau ni alamat bahagia harmonilah sesebuah rumahtangga yang dibina itu hendaknya .
pandai pegang chop stick bermaksud pandai dan rajin mengaji
(kan kayu chopstik stik orang selalu buat penunjuk ayat time mengaji haha)

haha okay dah tak tahu nak tulis apa lagi . kiranya aku tulis ni sebagai sign yang aku dah update blog ni je okkay . mamat diatas tu adalah sebagai bahan penulisan untuk ditulis sahaja . tiada kena mengena yang hidup ataupun yang meninggal dunia . okay sebelum aku merepek lagi better aku blah dulu . hmm okay lah kitew just nak ucap terima kasih daun keladi kat semua yang membaca blog silly story kitew nih . kitew terharu okay . jangan lupew tunggu kitew kat entry seterusnye nanti tauu . bye :)

*tibatiba terasa nak tukar layout blog ini lah tapi tahu macam mana . kesian betul

4 comments:

  1. HAHA . TULAH PASAL . CUAK GAK NAK BUAT ENTRY ORANG HENSEM NI :d

    ReplyDelete
  2. tak perlu cuak. nanti dah bosan buat lagii.HAHAHA

    ReplyDelete
  3. naim gelimat :)
    hye muqdropkillaz,kite ade ayam jugak kat blog.HEE

    ReplyDelete